Sıkıca Sorulan Sorular

Neden üyelik oluşturmalıyım?
Morotai  sanal mağaza kullanıcı hesabı oluşturmanın birçok faydası var.

- Hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kaydeder.

- Morotai sanal mağazanın sunmuş olduğu özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz.

- Etkinliklerimizden haberdar olabilirsiniz.

- Sipariş geçmişinize bakabilirsiniz.

- Tüm teslimat adres bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.

 

Morotai sanal mağaza üyeliği ücretli mi?
Sitemize hiçbir üyelik ücreti ödemeden üye olabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected] adresinden üyeliğinizi iptal etmek istediğinizi bildirerek üyelik iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.


Şifremi Unuttum/Bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?
Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir.Trabzon Mandıra tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-postadaki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

 

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?
Morotai'den sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim?
Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için öncelikle adetini veya gramajını seçiniz. Daha sonra sepete ekle butonuna tıklayınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerin satın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz.

 

Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?
Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.

 

Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz onaylandıktan sonra bize ulaşıp değişiklik yapabilirsiniz.

 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Morotai  sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

 

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Sitemizden yaptığınız alışverişler için havale ile de ödeme yapabilirsiniz.

 

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve nakit olarak ödemenizi kurye görevlisine yapabilirsiniz.

 

Taksit seçeneğiniz var mı?
Sizden istenen ATM/Debit Kart veya kredi kartı bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra, bankanızın size sunduğu taksit seçeneklerini ödeme ekranında görüntüleyebilir, istediğiniz taksit tutarını seçerek taksitli ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Kredi Kartı bilgilerim güvende midir?
Bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Marmorea sanal mağaza kullanıcısı olarak ödemenizi güvenle yapabilirsiniz. Genel olarak web sitemizi hiçbir kişisel data bırakmadan ziyaret edebilirsiniz. Ancak kişisel bilgileriniz ile ilgili bazı detayları talep ettiğimiz durumlar şu şekildedir.

1. Sipariş verirseniz.

2. Morotai  sanal mağaza üyesi olursanız.

Tüm kişisel datanız bilgisayarınızı kapatmadan önce şifrelenir ve internet üzerinden aktarılır. Marmorea online mağaza tüm bilgilerinizi güvenle şifrelemek üzere 256 bit şifreleme ile Secure Socket Layer olarak adlandırılan SSL sertifikasını kullanır. Siparişiniz, isminiz, adresiniz, kredi kartı yada hesap detaylarınızı içeren şifrelenmiş bilgileriniz başkaları tarafından görüntülenemez.

Farklı pencerelerde çalıştığımız için yada kullandığınız browser her zaman SSL bağlantısını gösteren bir mesaj göstermiyorsa her pencerede şifrelemeyi göremeyebilirsiniz. Ancak checkout aşamasında bilgilerinizin güvenli aktarımını görmek için Mouse üzerinde sağ click yaparak kaynak kodunu göster seçeneğini seçebilirsiniz.

Hesabınıza izinsiz erişimi engellemek ve kişisel bilgilerinizi güvende olmasını sağlamak için şifrenizi ve hesap detaylarınızı lütfen başkalarıyla paylaşmayınız.

Sorun yaşarsanız;

Ödeme işlemlerinde yaşayacağınız olası sorunlar ile ilgili olarak müşteri hizmetleri departmanımıza kart numaranızın tamamını vermeyiniz. Sadece sipariş numaranızı iletmeniz yeterlidir ya da kullanmış olduğunuz bankanın müşteri hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?
İletişim Destek Hattı: +902166427588 numarasından müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelisiniz.

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Oluşturduğunuz siparişlerinizi Moratai kendi bünyesinde oluşturduğu organizasyonla teslim edecektir. 

 

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatillerde teslimat durumu değişkenlik göstermektedir.

 

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?
Moratai sanal mağazamızdan almış olduğunuz ürünler Çekmeköy'de bulunan mağazamızdan sevk edilmektedir.

 

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Moratai belirtilen adrese ikinci bir teslimat yapmamaktadır. 

 

Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?
Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.

 

Kişisel bilgilerimi ne için kullanıyorsunuz?
Kişisel bilgileriniz bizim için çok büyük önem taşıyor. Moratai mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.

Hesap oluşturduğunuz zaman kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyuyoruz.

Vermiş olduğunuz bu bilgiler size daha iyi hizmet verebilmek ve özel tekliflerimizi size ulaştırmak için kullanılacaktır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.